21 Aralık 2018 Cuma

Akrostiş Şiirler

    _AKROSTİŞ ŞİİRLERİM_


    FENERBAHÇE
Farklı bir aşk bu temiz ve saF
En güzel renklerde şahanE
Nazara gelmesin golleriN
Etkili vur rakip kaleyE
Ruhunu koy ortaya feneR
Bizimle olsun her zaman raB
Adını yaz sen sahalarA
Hakkın olmak gönüllerde şaH
Çıldırt hadi uç kanaryam uÇ
Efsane şampiyon göklerdE

            DRAM
Deniz gözlerine dünya kurdum,ben o dalgalarda boğuldum,  
Resmine baka baka soldum,beni kul köle ettin yar.
Aşk kelebeğim omzuma kondun,dokunamadan sen yok oldun,
Mezarımı ellerinle kazdın,beni gömdün gittin yar.
              
        AYNUR
Ay karanlığı aydınlattığında,
Yüreğime umut olup düştün sen.
Nedensiz uykulardan uyandığımda
Uğultusuydun sanki rüzgarın,
Ruhumu darmadağın edip geçen.


              SEVİNÇ
Seyre daldım gözlerini,her hallerin yakar beni;
Ebedi bir aşktır bu,kalbim dinlemez engelleri;
Ve yanan yüreğimde oluştu,derin bir vadi. 
İçerdim ellerinden,olsan zehir sunan saki;  
Ne senden geçerim,ne de saklarım hisleri mi;
Çöllerde sam yeli gibi,eserim sana deli deli.

             HÜLYA
Hatırlayıp da seninle geçen günlerimi,
Üzülmeyi hiç istemezdim. 
Lakin dalıp dalıp giden gözlerime,
Yansıyan hayalin hep karşımda, 
Aşk bitti dediğim anlarda.

            GURUR
Güzelliği ışık saçar benzer yıldıza,
Upuzun saçları da düşmüş omzuna,
Rumuz adı da var,o tatlı bir"turta",
Uçar gider kalbim arı'lar misali ona,
Reçetemde yer alan tek ilaçtır bana.

          ANNE
Anne;dünyada ki en güzel çiçek,
Neden düşünmezsin o bize bir nimet,
Ne sıcaktır kolları sanki bir melek,
Ellerini aç semaya yanındaysa şükret.

           ESRA 
Eşsiz bir müzik ezgisi gibi gitmiyor kulaklarımda,
Sarsıyor kalbimi sesi,ne zaman kalsa biraz yanımda,
Resmetmeyi denedim,bu duyguyu hiç kolay olmasa da 
Anlatmak ne zormuş,ruhum kaybolmuş,adını sen koysana.

           TUĞBA
Tanımıyorsun beni,vazgeçemem güzelim;
Unut gitsin dersin,nasıl unutur giderim;
Gönül tahtına kurulmak,benim tek hayalim ;
Bıraksalar kollarımı,sana koşar gelirim;
Aşkın uğruna atsınlar zindanlar olsun evim.

                   PERVİN
Pencereme vuran yağmur gibi dostum oldun,
Ellerimle rüzgara sana sarılırcasına dokundum,
Ruhuma çektim de buram buram sen kokuyordun,
Varlığına muhtacım,yokluğunda bil ki kaybolurum,
İyi ki doğdun bir tanem iyi ki doğdun, 
Ne zamandır yoksun,dön artık bu ayrılık son bulsun.

                   BERAT
Bir günlük değil dualar her gün Bismillah!
El-Gaffar,el-Cabbar-el Kahhar'dır Allah!
Rahmet yağdırıyor kullarına er-Rahman Allah!
Af kapısından girenlerden oluruz inşallah!
Tövbe istiğfar bir daha bu gece Estağfurullah!
           (Kandiliniz kutlu olsun )

              MİRAÇ
Mübarek gecede müjdelendi cennet,
İlahi rahmet ve huzura ermek için dua et,
Rabbimize açılsın eller bir daha tövbe et,
Allah rızasını kazanmak en büyük ganimet,
Çiçek açsın gönüller bugün de şükret.
          (Kandiliniz kutlu olsun)

           KADER
Kurduğumuz hayaller olduysa işkence,
Anlamsız sözler,nereye kadar gider böyle,
Dönülmez bir yola girdiysek seninle,
Elveda demek altı harf üç hece,
Razıysan çek git!"KADER" derim bende.

                  ÇİĞDEM
Çiçeklerin en cesuru dağlarda çiğdem;
İlk gülüdür baharın ,özelsin çiğdem;
Güz güzeli acı zehrini saçarsın çiğdem;
Derman olur dertlere şifasın çiğdem;
Endamın'la kırları süslersin çiğdem;
Masumca bükme boynunu solarsın çiğdem.

                YAKUP
Yer yüzünde,kalbim dolu dizgin bir savaşçı,
Acılara gem vurur direnir dünyaya karşı,
Karanlık duvarların,çöker üstüme deli kuzgun bakışı,
Uykularım hep firari,gecelerde huzur avcısı,
Pare pare sürüklenir durur,dinmez yüreğimin sancısı.





                   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder