27 Aralık 2018 Perşembe

Koreli oyuncular mani atışması

     ✌Lee Jong Suk & Kim Woo Bin✌

                 Hey dostum Kim woo bin                             Buralarda çok gezme                  
                 Kaşlar  jilet gözler cin                                   Lee jong suk gaza gelme
                 Çok arıza adamsın                                       Frenim yoktur benim 
                 Nedir bu sende ki kin                                   Yersin sende tekme


                Yeni döndüm marketten                                  Almış eline domates                            
               Aldım bir kilo çilek                                          Sen zırvalamayı bir kes
               Seni bir kızla gördüm                                     Benimle çıkan kızların
               Sanırsın uçan sinek                                       Hepsinde bülbül gibi ses


                Takma dostum sen kafaya                                  Kilo kilo yersin muz
               Gelmiyorsun hiç sakaya                                     Sinirimden kestim buz
               Uçma yüksekten o kadar                                    Senin gibisi insanda
               Çakılacaksın bak karaya                                    Ne tat bırakır ne de tuz


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder