27 Aralık 2018 Perşembe

Koreli oyuncular mani atışması

                                    Park Chanyeol & Kai (Kim jong in)

                  Takmam kimsenin sözünü                              Taksi geliyor taksi
                 Unutmam doğum gününü                              Asfaltın ortasında 
                 Arkamızdan konuşanın                                  Chanyeol birtanedir
                 Arılar soksun yüzünü                                     Grubun arasında


                   Kızın adı zekiye                                             Sor bakalım bekar mı
                 Aşık oldum şıp diye                                       Saçına toka takar mı
                 Geçiyor yine yoldan                                       Beni bir kere görse
                   Elinde bir şemsiye                                         Dönüp sana bakar mı

                Bağda üzüm toplasın                                         Gördüm kızı yakından 
                Yaprağını saklasın                                              Bakıyordu dün camdan 
              Bir demet gül yolladım                                        Bana öpücük attı
              Akşam sabah koklasın                                        Yaktı abayı çoktan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder