20 Aralık 2018 Perşembe

Koreli Oyuncular - Mani atışması 2

                        ✌Jung Young Hwa & Kim Hyun Joong✌

                    Kaldırım köşe köşe                                    Bu laflara karnım tok
                    Yürürüm düşe düşe                                   Uğraşma benimle çok
                    Bir kadeh soju kesmez                              Nerde senin fanların
                    Dikerim şişe şişe                                       Ortada kimseler yok                            



                    Hasret kaldım kokusuna                          Çay içerim bardaktan
                    Mektup attım kutusuna                             Yandı dilim sıcaktan
                    Gizlice kaçayım derken                            Senden daha ustayım 
                    Düştüm evin kuyusuna                                Öptüm kızı dudaktan

               Beyaz atım var benim                                  Kalbimde var bir sızı                            
              Falda çıktı yol benim                                   Yaktı beni Türk kızı
              Gelsem seni kaçırsam                                 Hemen düğün yapardım   
              Olur musun yar benim                                 Birde olmasa nazı

Bir mani atışmasının daha sonuna geldik 😂
Her türlü görüşlerinizi;yorum kısmını kullanarak belirte bilirsiniz.  
Tepki işaretlerini kullanmayı da  unutmayın  :) teşekkürler .🙊
~~~~La TOURANGELLE~~~~

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder