20 Aralık 2018 Perşembe

Koreli oyuncular - Mani atışması 1

MANİ ATIŞMASI

Yıllar önce yöneticilerden birisi olduğum facebook sayfamızda(tamamen eğlencesine) yaptığım manileri blog arşivime almak istedim,belki  hatırlayanlar olur...😜

     ✌ Lee Hong Ki & Jang Geun Suk ✌

                             Bizim Kore'nin kızları                       Namım Asyayı bürümüş
                             Mini giyerler yazları                       Böylesi nerede görülmüş
                             Hepsi Bana hasta diye                  Seni kim sevsin Lee hong ki
                             Çekemiyor bazıları                        Sesinde kargaya dönmüş


                   İçmem çorbada kıl çıktı                              Kümese girmiş tilki
                   Doymadım karnım acıktı                            Tavukları telef etti
                   Jan geun suk gibi huysuzu                         Seni davul zurna diye
                   Neden hep karşıma çıktı                            Çalarım ben Lee hong ki

                    Benim saçtığım ışıktır                                    Dönüp buraya baksana
                    Saçım başım karışıktır                                   Gerçekleri anlasana
                    Kim benim kadar havalı                                  Benden yakışıklı mı var
                    Karizmatik ve de şıktır                                    Bu kadarda atma'sana
 İlk atışmamız bu kadardı 😂
       Tepkilerinizi ve yorumlarınızı 👇👇👇aşarı'ya yorum kısmına bırakabilirsiniz 🙈
~~~~La TOURANGELLE~~~~

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder