14 Ocak 2019 Pazartesi

Room No.9 (2018) Kore dizisi

Room No.9 - 2018 - Room Nine 



Tür \ Gizem ,Dram,Fantastik
Bölüm \ 16 
Yayın \ tvN
Konusu \  EulJi Hae Yi (Kim Hee Sun) ,bütün davalarını kazanan acımasız bir avukattır.Ölüm mahkumu olan Jang Hwa Sa(Kim Hae Sook)( ile bir kadın ceza evinin 9 numaralı odasında görüşme gerçekleştiriyor ve bu esnada ruhları beden değiştiriyor.Bir psikiyatr ve aynı zamanda  Hae Yi 'nin sevgilisi olan Gi yoo jin(Kim Young Kwang) ise bu olayın çözülmesinde anahtar kişi oluyor... 

FINAL'den sonra...
Beni çok etkileyen dizilerden birini daha finallemiş oldum ,Hwa sa 'nın dokunaklı dramı kalbime oturdu.ihanet ve intikam konusuna farklı bir bakış açısı katan bir diziydi.
Sırları keşfetmeyi sever misiniz ? 
Ya gerçeği bulma yolunda beklenmedik şekilde ilerlemeyi ?
Cevap evetse 👇 
özgün bir senaryo,iyi yazılmış karakterler ve  iyi oyunculuklarla bezenmiş iyi bir gerilim sizi bekliyor👍
Bu kısımdan sonrası SPOILER ve replikler içerir !!!

Diziye biraz daha göz atalım mı ? ✌
Soğuk Cadı'nın ilk halleri 😏
KANG SUNG TAE (Jung Seok Yong): " -ilk dersimizi hatırlıyor  musun ?
                                                      -Dava ne olursa olsun ön yargılı olma
                                                      -müvekkil kim olursa olsun onu geri çevirme"
HAE YI : " -Hukuk fakültesi öğrencilerine böyle sıkıcı şeyler anlatmayı bırakın."
😜

KI SAN "Lee Kyung Young"Muhteşem oyunculuğunu yine konuşturdu.
(Çok karizmatik bulduğum aktörlerden birisi )
Bu kötü karakterin çok boyutlu derin ve etkileyici ve çekici bir yönü vardı.
Hele oğluna olan sevgisi ister istemez yüreğime dokundu 😢💞

KI SAN "Bir insanin sonu asla kolay olmuyor,uzun zaman oldu ,düşündüğümden çok daha uzun..."Room NO.9       (ZALIMMM 😡)

HWA SA : "Orada hayatım gayet basitti.
Yedim ,uyudum,dua ettim.
Ölme pratiği yaptım,herkes ölüyor.Korkacak bir şey yok
Durmaksızın beynimi yıkadım.
 Ve her fırsatta ,bana cennetin kapılarını açması için Tanrı'ya yakardım."ROOM NO.9

HWA SA : "Tanrı dualarımı hiç beklemediğim bir şekilde cevapladı"

Kim bu adam ? ( Kim olacak dalyan boylu doktorumuz :)  )

HWA SA (ruhu) : "Perdeleri açtığımda gördüğüm şey,
Seul degil akıp gitmiş olan zamandı.
Ben 34 yıl boyunca hayatıma zar zor tutunmaya çalışırken...
Dünya oldukça fazla değişmişti.
Karşı konulmaz bir açlık hissettim.
Yedim,yedim... ve yerken birden farkına vardım.
Hayattaydım. 
Bu Dünyada hayattaydım...
Kalbim atıyordu ve yaşıyordum."Room No.9 😢😢😢

HWA SA : "Anne gökyüzünde her şeyin bir sebebi vardır,değil mi ? "

😍OH BONG SAM ( Oh Dae Hwan) Çok  iyiydi tatlı dedektifimiz 😁

Yüzleşme 💥

YOO JIN : " Ben...yaşın sayıdan başka bir şey olmadığına inanıyorum ."
HAE YI : "Hey,liseli ! Senin gibi liseli bir veletle asla çıkmayacağım ."

YOO JIN " Şemsiyemi iade etmeye mi geldin ? "
HAE YI : " Liseli çocuklarla çıkmam fakat,genç erkeklerden hoşlanırım."

😢😢😢💔

HWA SA (ruhu) : "Eğer inanmak istersen,binlerce sebep bulabilirsin.
inanmak istemiyorsan,bütün dünya senin için sahtedir."

KI CHANG SUNG ( "ONE" - Jung Jae Won ) ve YOO JIN'in amca yeğen ilişkisi sempatikti.

HWA SA (ruh) "Bugünün geleceğini biliyordum ."

"Bu hayatta ne ekersen onu biçersin."


"Ben GI YOO JIN'i sevdim ."

"VERITAS"💞

" İnsanları değil parayı mı savundun ?"

😂😍😍😍

İçinde bulunduğu HWA SA'nın bedeninin Pankreas kanseri olduğunu duyan HAE Jİ isyanlarda.

YOO JIN : "Doktor ve avukatların ortak noktası nedir,biliyor musun ?Yardim isteyen kişiyi reddetmemek .İster hasta olsun ister müvekkil."💝

"Kendim hayata tutunmak için başkasının hayatını alabilir miyim hiç ? "

HWA SA : "Hala bu vücudun içindeyken yapmam gereken işler var"

😢😢😢

HWA SA (ruhu ) :  "Elimden kayıp giden gençliğimi simdi yasadığımı hissediyorum.Sağlıklı ve güzel vücudu olan bu nüfuslu kadının içinde. HAE YI 'nin bedenini  ona geri vermek istemedim."

HAE YI : "JANG HWA SA  olarak geçirdiğim zamana gerçekten ihtiyacım vardı.
Kibirle dolu olan benliğimi ,Tanrı bizzat görüp,muhakeme edebilmem için beni buna mecbur bıraktı.
O zaman süresince boyun eğmeyi öğrendim.Bu sayede hayatımda ki güzelliklerin farkına vardım...."


HWA SA : "Geri aldığım şey,giysiler değil,duran zamandı.
Yılların eskittiği delinmiş bir cüzdan değil,onarılması mümkün olmayan delikler yüzünden,maziye karışan hayatımdı.
Ve sahte bir aşktan arda kalan yansımalardı.
Ben buraya ölmeye gelmiştim ama ölmedim.
Bir başıma,dışarıda beni bekleyen o korkunç ölüme doğru yürüyorum." 😢😢😢
ROOM NO.9

HWA SA : "Ölüm benim için geldiğinde,Choo Young Bae sende benimle birlikte oraya geleceksin."

"Herkesin bilinç altında acı dolu hatıralarını gömdüğü ve yoluna devam ettiği bir odası vardır."ROOM NO.9

HWA SA : " CHOO YOUNG BAE 'yi ölümüne şevmiştim.Ona olan aşkımın ardında sakladığım neydi ?"😢💔

HWA SA : "Kan bağı böyle bir şeydir.Birden içini ısıtır ve aniden kırar."

HAYAT ve KADER

HAE YI : " 'Seçici ihanet' diye bir şey var mı ? Birine bir kez ihanet ettiniz mi ,nedeni her ne olursa olsun geri dönüşü olmaz"

HAE YI  : " Baskanım siz CHOO YOUNG BAE misiniz ?"
KI SAN : " Bir insan,üç şeye göre yargılanır .
Kim olarak bilindiğine,etrafındaki insanların onu nasıl gördüğüne ve toplum içerisinde ki statüsüne göre. Sana göre ben,CHOO YOUNG BAE miyim ? "

"Çenelerini kapatmanızı gerektiren o olay neydi ?"

YOO JIN : " Ask yargılanmaz .NOONA ,hırsın yüzünden bir sahtekar gibi yaşamış olsan da ,ben seni yargılayamam.İnsanlar hatta tüm dünya seni eleştirip yargılasa bile,ben acını paylaşması gereken kişiyim."ROOM NO.9

HAE YI : "İnsanların sadece ölmeye yakın,pişmanlıklarını düşündüğünü söylerler.
Veremediğin sevgi,söyleyemediğin sözler ve şifa bulamadığın ıstırap." ROOM NO.9

🙏"Insan kendini oldugu gibi kabul etmeli."🙏

Yabancı bir sitede bir yorumda  şöyle yazıyordu "Son perde Hwa-sa'nın masalına düşer, ancak hikayesi dokunduğu hayatlar boyunca devam eder."💔😢 katılmamak ne mümkün bu yoruma...

Son nefesini 34 yıl evvel hayatının bittiği yerde vermesi 😢😢😢

İçime su serpen durum ise kötülerin layıkıyla cezalarını buldukları nadide dizilerden biri olmuş olması👌👏

Hae Yi ,Bir çiçek geride bırakıldı kalanların kalplerinde ve yaşamlarında çiçek açacağını söyler çünkü Hwa Sa etrafındaki her kesin yaşamlarını değiştirdi...💞

"İnsan kendini olduğu gibi kabul etmelidir."💘
HAE YI  : "Bir gün bende birinin kalbinde açan çiçek olabilirim"💟

HWA SA 'nın hem hayatının aşkı,hem hayatının sonu olan kötü adamımız 'ın Ki SAN (Lee Kyung Young) herkes gittikten sonra mezar taşına dokunup orada rahat mısın ? dediği sahne beni göz yaşlarına boğdu içimi yaktı😢😢😢
"Aşk ihaneti sevmez,eninde sonunda cezalandırır" Ki San diye haykırasım geldi💔💨

HAE YI'nin,HWA SA'nın onun hayatına etkisini kabul ettiği dokunaklı sözleri 💞

"Olağanüstü durumları insan mantığı anlamaz.
öyle bir anda,
Tanrının oradan geçtiğini söyleriz."Room NO.9
💖💨💨💨
Güzel bir diziye daha veda ettik,sevenler hep omuz omuza kalsın💕

Yeni serüvenlerde görüşmek dileğiyle👋
~~~~La TOURANGELLE~~~~

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder