17 Ocak 2019 Perşembe

The Smile Has Left Your Eyes 2018 -Kore dizisi

THE SMILE HAS LEFT YOUR EYES - 2018 

(Hundred million stars from the sky)

Tür \ Gerilim,Gizem,Romantik,Dram,melodram,trajedi
Bölüm \ 16 
Kanal \ tvN
Yayın tarihi \ (3 ekim- 22 kasım 2018)
Konusu \ 
Günlük yaşamları boyunca devamlı karşılaşan ve birbiriyle tartışıp duran KIM MOO YOUNG ( Seo in Guk) ve YOO JIN KANG (Jung Soo Min) bir de dedektif olan YOO JIN GOOK (Park Sung woong)'un etrafında geçmektedir.

Not \ Dizi 2002 Japon yapımı "One million stars falling from the sky"isimli diziden uyarlamadır.
Etiketler \  Eksantrik Erkek Kurşun, Soğuk Erkek / Sıcak Kadın, Buharlı Öpücük, Antihero,Yetim, Polis, Cinayet, Trajik Geçmiş,Soruşturma,Suç )

Kaynaklar : MDL - DB - GKS - AW - IMDb

Finalden sonra ;
Nutkum tutuldu,bu dizi,bu his,bu hüzün,bam başka ....
izlenmesi gereken hazin bir melodram,kalbim uzunca süre özleyecek KIM MOO YOUNG'u 💘
O gözleri ,o bakışları ,o tavırları aklımdan çıkmayacak,çıkamayacak biliyorum💔...

Diziden ekran görüntülü replikler

"- Sizin arabanız mı ?
- Hayır ,arkadaşımın.
- Tevekkeli değil.
- Ne demek o ?
- Tevekkeli değil,o kadar güzel değilsiniz.
- Bakar mısınız ? Beni tanıyor musunuz ?
- Hayır,tanımıyorum."




Hassas,gizemli,çelişkili,keskin,derin,seksi,karizmatik,sosyopat'ım bu kalp seni unutur mu ? 💗💘💔💖



" Beni hatırlamıyor musunuz yoksa hatırlamıyormuş gibi mi davranıyorsunuz ?



"- Başkalarının konuşmalarını mı dinliyorsunuz ?
-Duyabilecek durumda olduğum için duydum,görebildiğimi de gördüm.
- Bir birimizle karşılaşıp duruyoruz"

"- Bunu bilerek yapıyorsunuz değil mi ?
- Ne demek istiyorsunuz ?
- Dikkatimi çekmek için ."

"- Peki üçüncüsü ne zaman ?
- çok uzun zaman önce
- Bir yerde ..."






































































































MOO YOUNG 'un mektubu içimizi dağladı 😢😢😢

 “Not; Bir gün öğleden sonra bir şeyleri özledim ve yolculuğuma başladım. Yürüdüm, yürüdüm ve tekrar yürüdüm. Tekrar tekrar çarptım. Sonra Jin-kang ile tanıştım. Ve… Tekrar nefes almaya başladım. ”

"Sıcak evler,sıcak pirinç gibi kokarlar"

Sonsuzlukta yaşayın artık aşkınızı 💔💞😢

Çılgınca bir yolculuktu bu,unutulmaz bir melodram izledim...
👋
~~~~La TOURANGELLE~~~~~


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder